.
گفتی زناز، بیش مرنجان مرا برو...
آن گفتنت که بیش مرنجانم آرزوست...
والله که شهر بی تو مرا حبس می شود...
آوارگی کوه و بیابانم آرزوست.....
ما را در سایت بغض دبدار... دنبال میکنید
برچسب: بیابانم, نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت: 5:26