بغض دبدار...

متن مرتبط با «بیابانم» در سایت بغض دبدار... نوشته شده است

آوارگی کوه و بیابانم آرزوست.....

  • نیلوبلاگ

    .. گفتی زناز، بیش مرنجان مرا برو... آن گفتنت که بیش مرنجانم آرزوست... والله که شهر بی تو مرا حبس می شود... آوارگی کوه و بیابانم آرزوست.....برچسبها: Rezabermooda, عاشقانه, آوارگی, رنج, غمگین ...

    ادامه مطلب